Chestionar de feedback al pacientului internat
Maxima zilei
Majoritatea persoanelor isi irosesc sanatatea pentru a face avere apoi pentru a o avea inapoi. (A.J. Reb Materi)
Maxima zilei
Majoritatea persoanelor isi irosesc sanatatea pentru a face avere apoi pentru a o avea inapoi. (A.J. Reb Materi)
Stimate pacient,
Spitalul Municipal Vulcan realizeaza un sondaj de opinie in randul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.
Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.
Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.
Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.
Modalitatea de raspuns este de a incercui, la fiecare intrebare, cifra care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra. Fiecare linie din tabel reprezinta o intrebare si necesita un raspuns.
Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.
Chestionarul poate fi completat in format fizic sau online pe pagina web a spitalului.
Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!
Va rugam sa completati chestionarul si sa il depuneti in urna de la biroul externari!
Drepturile pacientului (Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003)
Va rugam sa notati ca pentru a preveni folosirea abuziva a acestui chestionar este necesar un interval de 1 ore intre fiecare trimitere / IP.
Toate campurile din acest chestionar de feedback al pacientului internat sunt obligatorii.
Multumim pentru timpul acordat.
Publicat 2024-05-09
Publicat 2024-05-09
Declarațiile prim-ministrului Marcel Ciolacu la începutul ședinței de Guvern
Publicat 2024-05-09
Mesajul prim-ministrului Marcel Ciolacu transmis cu ocazia Zilei Europei
Publicat 2024-05-05
Mesajul premierului Marcel Ciolacu prilejuit de Sărbătorile Pascale
Publicat 2024-05-03
Mesajul premierului Marcel Ciolacu transmis cu prilejul Zilei Mondiale a Libertății Presei
Publicat 2024-05-02
Mesajul premierului Marcel Ciolacu transmis cu prilejul Zilei Naționale a Tineretului
Publicat 2024-04-30
Declarațiile prim-ministrului Marcel Ciolacu la începutul ședinței de Guvern
Publicat 2024-04-29
Noi ajutoare umanitare pentru populația civilă din Fâșia Gaza
Publicat 2024-04-26
Publicat 2024-04-26
ORDIN pentru aprobarea procedurii de transmitere în Platforma informatică din asigurările de sănătate a serviciilor acordate off-line şi a procedurii de validare a acestora în cazul constatării unor disfunctionalităti în functionarea PIAS
Vezi mai mult >CALENDAR CONTRACTARE PNS - FURNIZORI NOI - servicii conexe TSA (tulburari din spectrul autist) MAI 2024
Vezi mai mult >Strategiea si politica de contractare AUTISM - FURNIZORI NOI - MAI 2024
Vezi mai mult >Protocol de colaborare între PATRIARHIA ROMÂNĂ și CASA NAȚIONALĂ DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Vezi mai mult >Calendar raportare servicii medicale/medicamente aferente lunii APRILIE 2024
Vezi mai mult >Acte normative elaborate și / sau avizate de CNAS sau relevante pe domeniul de competență, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în perioada 15 – 19 aprilie 2024
Vezi mai mult >16.04.2024 - Acte normative elaborate și / sau avizate de CNAS sau relevante pe domeniul de competență, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, în perioada 08 – 12 aprilie 2024
Vezi mai mult >Anunt - Joi 18.04.2024, între orele 11.00 - 14.00, centrala telefonică a CAS HUNEDOARA nu va fi funcțională
Vezi mai mult >