• Manager - Jr. BALTATU George
  • Director medical - Dr. Minulescu Tiberius
  • Medic sef sectie Boli Infectioase - Dr. Jadan Adel
  • Medic sef sectie Pediatrie - Dr. Petre Valeria
  • Medic sef comp. ATI - Dr. Barna Constantin-Adrian
  • Medic sef comp. Cardiologie - Dr. Trofenciuc Nelu-Mihai
  • Medic sef Comp. OG - Dr. Chis Sofia
  • Medic sef Lab. Radiologie - Dr. Todorescu Ioan Dorin

Spitalul Municipal Vulcan

Str. N. Titulescu nr. 59, 336200, Hunedoara
Tel. 0254 570450, Fax. 0254 571902

Info comunicare electronica

In conformitate cu OUG 38 din 30 martie 2020, modalitatea de primire a documentelor electronice la Spitalul Municipal Vulcan este posta electronica.

Adresa de email este: secretariat@spitalvulcan.ro

Sondaj

Home > Interes general > Chestionar de feedback al...

Chestionar de feedback al pacientului internat

Maxima zilei

Varsta nu depinde de cati ani ai ci de temperament si sanatate. Unii oameni se nasc batrani iar unii nu se maturizeaza niciodata. (Tryon Edwards)


Stimate pacient,

Spitalul Municipal Vulcan realizeaza un sondaj de opinie in randul pacientilor internati cu privire la calitatea serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare. Acest demers se deruleaza periodic in cadrul spitalului nostru si are ca obiectiv imbunatatirea comunicarii cu pacientii si cresterea calitatii serviciilor oferite in cadrul unitatii sanitare.

Avand in vedere calitatea dumneavoastra de pacient, va prezentam in cele ce urmeaza o serie de drepturi si obligatii ce va revin conform legislatiei in vigoare, cu scopul de a va informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastra.

Va rugam sa cititi cu atentie informatiile referitoare la drepturile si obligatiile ce va revin in calitate de pacient sau de asigurat si sa completati chestionarul anexat. La externare, va rugam sa depuneti chestionarul completat in urna special amenajata.

Atentie! Opiniile exprimate de dumneavoastra in cadrul chestionarului trebuie sa se refere doar la aceasta internare.

Modalitatea de raspuns este de a incercui, la fiecare intrebare, cifra care corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra. Fiecare linie din tabel reprezinta o intrebare si necesita un raspuns.

Acest chestionar este confidential si anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.

Chestionarul poate fi completat in format fizic sau online pe pagina web a spitalului.

Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra in acest demers important!

Va rugam sa completati chestionarul si sa il depuneti in urna de la biroul externari!

Drepturile pacientului (Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003)

Va rugam sa notati ca pentru a preveni folosirea abuziva a acestui chestionar este necesar un interval de 1 ore intre fiecare trimitere / IP.

Toate campurile din acest chestionar de feedback al pacientului internat sunt obligatorii.

Chestionar de feedback al pacientului conform Ordin 145/2015

Q1. Cat de multumit sunteti, in general, de ...?







Q2. Cat de multumit ati fost de ...?










Q3. in ce masura urmatoarele afirmatii despre medicul care v-a tratat sunt adevarate?
















Q4. In ce masura urmatoarele afirmatii despre asistentele medicale/asistentii medicali sunt adevarate?
















Q5. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre ... ?






















Q6. Pe perioada internarii
















Q7. Pe perioada internarii medicamentele si materialele sanitare au fost asigurate




Q8. Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, urmatoarele conditii din spital?



















Q9.1.In momentul intocmirii documentelor de externare ati fost informati de suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra prin oferirea unei copii a decontului de cheltuieli?




Q9.2.V-ati gandit sa solicitati informatii despre suma cheltuita pentru spitalizarea dumneavoastra (decontul de cheltuieli)?




Q10. In cadrul spitalului sunt afise care sa prezinte drepturile si/sau obligatiile pacientilor/asiguratilor?




Q11. Carui personal ati oferit din propria initiativa bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?













Q12. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul spitalului?













Q13. Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin consiliul de etica al spitalului, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, alte incalcari ale drepturilor pacientului, conditionarea actului medical s.a.)?




Date statistice























Introduceti codul de verificare: Imagine verificare*

Multumim pentru timpul acordat.

Feedback pacient
Accesibilitate
AccesibilitateAccesibilitate
ContrastContrast
Font MaritFont marit
Font MicsoratFont micsorat
Pagina salariatului SMV
Pagina salariatului SMV
Autentificare



Medici de Garda azi
Medicale: dr. Jadan Adel
Pediatrie: dr. Marina Corina
Chirurgicale: dr. Abdulla Saleh
Urgente: dr. Adamut Sorina Alina
ATI: dr. Barna Constantin-Adrian

Grafic garzi

Flux stiri

CJAS Hunedoara

Flux stiri

CNAS

Flux stiri

Guvernul Romaniei