• Manager - Dr. POPA Catalin
  • Director medical - Dr. VALAS Claudiu
  • Director fin-cont - Ec. PETRESC Cristina
  • Medic sef sectie Pediatrie - Dr. Petre Valeria
  • Medic sef sectie Boli Infectioase - Dr. Jadan Adel
  • Medic sef comp. Medicina Interna - Dr. Diaconu Liliana
  • Medic sef comp. Obst-Ginecologie - Dr. Antonie Violeta
  • Medic primar OG - Dr. Chis Sofia
  • Medic sef comp. RMFB - Dr. Minulescu Tiberius
  • Medic sef Lab. Radiologie - Dr. Todorescu Ioan Dorin
  • Sef serv. ACAT - Ing. Bancila Dorina
  • Sef serv. Ad-tiv - Ing. Chiron Mircea

Spitalul Municipal Vulcan

Str. N. Titulescu nr. 59, 336200, Hunedoara
Tel. 0254 570450, Fax. 0254 571902, 0254 570101

Duminica,  18 August 2019IP tau: 100.24.209.47
Sondaj

Home > Organizatorice > Comisii de specialitate > Comitetul SSM

Comitetul de Securitate si Sanatate in Munca

Maxima zilei

Sanatatea este un cuvant mare. Ea cuprinde nu numai corpul, mintea si spiritul, ci si perspectiva unui om. (James H. West)


Infiintat prin Decizia managerului Spitalului Municipal Vulcan 61 / 2013

Componenta:

Presedinte: dr. Valas Claudiu - Director medical
Vicepresedinte:
Secretar: ing. Moraru Daniel - responsabil SSM
Membrii:
0
dr. Udrea Dumitra - medic cu competenta in medicina muncii
as. Popescu Veronica - Lider sindicat Sanitas la Spitalul Municipal Vulcan
as. Nagy Anisoara - asistenta sefa comp. RMFB
as. Galatan Dana - asistenta sefa Boli Infectioase

Atributii

Comitetul de Securitate si Sanatate in Munca are ca scop asigurarea implicarii salariatilor la elaborarea si aplicarea deciziilor in domeniul protectiei muncii.
Comitetul de securitate si sanatate in munca are urmatoarele atributii:

  • aproba programul anual de securitate si sanatate in munca;
  • urmareste aplicarea acestui program, inclusiv alocarea mijloacelor necesare realizarii prevederilor lui si eficienta acestora din punct de vedere al imbunatatirii conditiilor de munca;
  • analizeaza factorii de risc de accidente si imbolnavire profesionala, existenti la locurile de munca;
  • analizeaza propunerile salariatilor privind prevenirea accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale, precum si pentru imbunatatirea conditiilor de munca;
  • efectueaza cercetari proprii asupra accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale;
  • efectueaza inspectii proprii privind aplicarea si respectarea normelor de securitate si sanatate in munca;
  • informeaza inspectoratele de protectie a muncii despre starea protectiei muncii in propria unitate;
  • realizeaza cadrul de participare a salariatilor la luarea unor hotarari care vizeaza schimbari ale procesului de productie (organizatorice, tehnologice, privind materiile prime utilizate etc, cu implicatii in domeniul protectiei muncii;
  • dezbate raportul scris, prezentat comitetului de securitate si sanatate in munca de catre conducatorul unitarii cel putin o data pe an, cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca, actiunile care au fost intreprinse si eficienta acestora in anul incheiat, precum si programul de protectia muncii pentru anul urmator; un exemplar din acest raport trebuie prezentat Inspectoratului teritorial de protectie a muncii;
  • verifica aplicarea normativului cadru de acordare si utilizare a echipamentului individual de protectie, tinand seama de factorii de risc indentificati;
  • verifica reintegrarea sau mentinerea in munca a salariatilor care au suferit accidente de munca ce au avut ca efect diminuarea capacitatii de munca.

Urmariti un material de prezentare a modului de instruire.

Flux Stiri Presedintele Romaniei

Flux Stiri Guvernul Romaniei

Flux Stiri MS

Publicat Sun, 18 Aug 2019

Actualizare transfer pacient

Actualizare transfer pacienti: In urma ultimelor decizii medicale, deoarece spitalul din Buzău nu are secție de neurochirurgiei, COSU a anunțat MS ca s- a decis transferul tuturor pacienților din Spitalul Județean Buzău, după cum urmează: – 2 pacienți transferați la Floreasca Bucuresti – alti 2 pacienți la Spitalul Sf. Pantelimon București – 3 pacienți la […]

Publicat Sun, 18 Aug 2019

Spitalul de Psihiatrie și pentru Măsuri de Siguranță Sapoca

Sorina Pintea, ministrul Sănătății, a decis trimiterea de urgență a Corpului de Control al Ministerului Sănătății pentru a verifica situația de la Spitalul de Psihiatrie și pentru Măsuri de Siguranță Sapoca. Din informațiile primite de Ministerul Sănătații de la Centrul Operativ pentru Situații de Urgență și de la conducerea Spitalului, în jurul orei 3:30 în […]

Publicat Fri, 16 Aug 2019

Posturi Medici 16 august 2019

posturi 16.08.2019

Publicat Wed, 14 Aug 2019

ANUNȚ DE RECRUTARE ȘI SELECȚIE ÎN ATENȚIA ASOCIAȚIILOR ȘI FUNDAȚIILOR CONSTITUITE ÎN TEMEIUL OG 26/2000SAU ÎNFIINȚATE PRIN LEGI SPECIALE CU ACTIVITATE ÎN DOMENIUL SĂNĂTĂȚII

Ca urmare a demarării de către Secretariatul General al Guvernului a acțiunilor necesare în vederea selecției membrilor Colegiului pentru Consultarea Asociațiilor și Fundațiilor – organ consultativ, fără personalitate juridică care funcționează pe lângă prim-ministru, înființat prin H.G. nr. 618/2005, Ministerul Sănătății desfășoară procedura de consultare și selecție a organizațiilor neguvernamentale, cu activitate în domeniul sănătății, […]

Publicat Mon, 12 Aug 2019

Pregătire a doua specialitate în regim cu taxă, sesiunea iunie 2019- dosare completate 09.08.2019

Pregătire a doua specialitate în regim cu taxă, sesiunea iunie 2019- dosare completate 09.08.2019 Au fost aprobate listele medicilor înscriși la programul de pregătire în cea de a doua specialitate, în regim cu taxă, din sesiunea 20 iunie 2019, care au completat dosarele până la data de 09.08.2019, conform prevederilor ordinului M.S. nr. 1142/19.07.2019, anexa […]

Publicat Mon, 12 Aug 2019

Consiliul de Administratie al Spitalului Clinic Judetean Mures organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager-persoana fizica

Concursul  pentru ocuparea funcției de manager-persoană fizică la Spitalul Clinic Județean Mureș va avea loc la sediul Spitalului Clinic Județean Mureș, P-ța.Bernady Gyorgy nr.6 în perioada 12.08.2019 – 30.09.2019, desfășurându-se în  două etape: Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în publicația de concurs, care va avea loc până la data […]

Publicat Fri, 09 Aug 2019

Studiul de fezabilitate pentru construirea Spitalului Regional de Urgenţă Cluj a fost aprobat

  Consiliul Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe a avizat astăzi studiul de fezabilitate pentru construirea  Spitalului Regional de Urgentţă Cluj. Spitalul Regional de Urgenţă Cluj va avea 849 de paturi şi va deveni un pol de nivel terţiar pentru reţeaua de spitale din regiunea NV, destinat pacienţilor critici şi cazurilor complexe care necesită tehnologii şi expertiză […]

Flux Stiri CNAS

Flux Stiri CJAS HD